Varázslatos Gladiátorok

Az HBO csatorna saját gyártású, a 42. Magyar Filmszemlén Schiffer Pál díjjal kitüntetett dokumentumfilmje a Baltazár Színházról, Magyarország egyedüli hivatásos színtársulatáról, amely értelmi sérült színészekből áll.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Miért szeretsz a Baltazár Színház színésze lenni?

2011.06.14. 18:02 | Gladiatorok | Szólj hozzá!


Erdős Balázs


Született:
1975. április 24.
1998 óta a Baltazár Színház tagja.
Szereti a focit, a zenét, és szívesen tölti az idejét a barátaival. Szeret más bőrébe bújni, és azt a színpadon eljátszani.

„Mert jó fejek az emberek, és jók a darabok. Annak idején, mikor ide kerültem, nem akartam színész lenni. Szavalni, verset mondani szerettem, de a végzettségemnek megfelelően akartam elhelyezkedni. Aztán a szimpatikus társaság miatt itt ragadtam.”

Fehér Dániel


Született:
1976. október 7.
1998 óta a Baltazár Színház tagja.
Festőművész. Több sikeres kiállítást tudhat maga mögött. Nagyon szeret rajzolni, kertészkedni és a családjával sétálni. Hobbija az olvasás.

„Azért szeretem a Színházat, mert sok barátot találtam. Szeretek szerepelni, más és más helyeken fellépni, külföldre utazni.”

Horváth Szilvia


Született:
1978. november. 21.
1998 óta a Baltazár Színház tagja.
Szereti a színházat, szeret írni, és rendező szeretne lenni.

„Nekem a Színház egy angyal. A kezdetektől pozitívum – a munkám, a szeretetem, a szerepem, a szereplésem, a meghívásom, a hivatásom. Pénzt is kapok, és ezt is szeretem. Színházat szeretnék, saját színházat a Baltazárnak. Sok embert, vagy néhányat, új színészeket, régi színészeket, dolgozni a színpadon.”

Janzsó Cecília


Született:
1980. augusztus 14.
2003 óta a Baltazár Színház tagja.
A „Gondolj rám szívesen” című darab címadó versének írója. Verseket ír és olvas. Hobbija az írás, olvasás és az úszás.
„Azért, mert itt vannak a barátaim, kollégáim. Nagyon szeretem őket, és nagyon tehetségesek. Az volt az álmom, hogy színésznő lehessek. Szeretek játszani a színpadon, része vagyok a színdaraboknak. Tagja vagyok a Baltazár Színháznak és minden szívének.”

Keresztes Anna


Született:
1985. március 8.
2001 óta a Baltazár Színház tagja.
Szeret utazni, rajzolni és színházba járni.
„Egy kiváló társat és nagyon sok támogatást találtam itt. Sokat utazunk, turnézunk színdarabjainkkal. Szeretek színpadon szerepelni. Mást nem tudok mondani, csak azt: szeretet.”

Kovács Veronika


Született: 1980. október 18.
1998 óta a Baltazár Színház tagja.
Szereti a színpadot és a tapsot. Mindent szeret, ami mozgás, tánc, balett, jóga. Hobbija a szövés és a tánc.

„A kezdetektől a Baltazár tagja vagyok, a Színház a családom. Szeretem a szerepeimet, az életem a színház.”

Kudari Réka


Született: 1981. május 6.
1998 óta a Baltazár Színház tagja.
Szereti a zenét, a labdajátékokat. Hobbija a rajzolás és a festés.

„Jól érzem magam, szeretek a Színházban dolgozni, szeretek szerepelni, megoldani a feladataimat.”

Medetz Attila


Született: 1980. május 25.
2000 óta a Baltazár színház tagja.
Gitározik, szereti a zenét, a mozgást, a táncot. Kedvenc állata a kutya.

„Azért, mert ez a színház olyan, mint egy nagy család. Itt vannak a barátaim, jól érzem magam köztük, ez egy kedves, barátságos hely. Ha az ember bejön a Színházba, akkor elfelejti a problémáit, gondjait – én így vagyok ezzel. Szeretek ide járni, jól érzem itt magam, és nem akarok elmenni innen soha: öregkoromra is szeretném ezt csinálni. Szeretek utazni, fellépni, szerepelni.”

Rafael Erzsébet


Született:
1955. július 31.
1998 óta a Baltazár Színház tagja.
Szeret esténként zenét hallgatni, tévét nézni, főleg a mesét és a magyar filmeket kedveli. Hobbija a versírás, néha színdarabot is ír. A rajzolás, jógázás számára a kikapcsolódás, pihenés. Szeret koncertre járni.

„Azért szeretek a Baltazár tagja lenni, mert sokat lehet tanulni. Sok jó szerepet kapok, a közönségnek élek, és kikapcsolódom.”

Szilvásy Márton


Született: 1986. augusztus 14.
2000 óta a Baltazár Színház tagja.
Néptáncos. Mindene a tánc és a zene.
„Sok dolgot szeretek a Színházban. Itt találtam meg Keresztes Annát, az én kedvesemet. Béke és szeretet kell.”

Taligás Anna


Született: 1975. október 12.
1998 óta a Baltazár Színház tagja.
„Színésznő vagyok. Szeretem a szerepeimet, bár néha nehéz őket eljátszani. Szeretek utazni, csak a repülést kell még megszoknom. Szeretem a Társulatot, és fontos, hogy ők is szeressenek engem.”

Vörös Ferenc


Született: 1968. október 28.
1998 óta a Baltazár Színház tagja.
A legjobban rajzolni szeret és focizni.
„Azért, mert nagyon szeretek utazni, és nem vagyok egyedül. Szeretem az előadásainkat játszani. Fontos nekem a Színház.”
 

A bejegyzés trackback címe:

https://varazslatosgladiatorok.blog.hu/api/trackback/id/tr792983846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása